PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

Pokaż:
sortuj według:
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram...
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 60,63 zł
Status: 24h
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydawnictwo:  
Wydawnictwo:  
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka jest efektem kilkuletnich badań prowadzonych w kraju i za granicą. Omawia zmieniające się podejście do analizy konkurencyjności w dobie postępującej globalizacji i regionalnej integracji...
Cena katalogowa: 34,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,01 zł
Status: 24h
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydawnictwo:  
Wydawnictwo:  
Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to...
Cena katalogowa: 39,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 33,33 zł
Status: 24h
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydawnictwo:  
Wydawnictwo:  
Wydawnictwo Naukowe PWN
Facebook Instagram Twitter YouTube