Składanie zamówień na produkty cyfrowe: audiobook/e-book

Składanie zamówień na produkty cyfrowe: audiobook/e-book

Uprzejmie informujemy, że zamówienie można złożyć samodzielnie, wyłącznie poprzez stronę internetową nieprzeczytane.pl. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie i za pośrednictwem wiadomości e-mail.

Produkty cyfrowe tj. audiobooki oraz e-booki oferujemy w nieprzeczytane.pl w wielu formatach.

Zapoznaj się z wymaganiami dla poszczególnych formatów.


Aby złożyć zamówienie należy:

  • zarejestrować się / zalogować się na nieprzeczytane.pl (produkty cyfrowe są dostępne tylko dla zarejestrowanych kont)
  • wyszukać produkt cyfrowy np. za pomocą wyszukiwarki znajdującej w górnej części strony nieprzeczytane.pl i kliknąć na okładkę lub opis produktu,
  • wybrać produkt cyfrowy klikając na przycisk „dodaj do koszyka”,
  • w kolejnym kroku wybrać powrót do strony produktu (przycisk „powrót do produktu”) lub przejść do koszyka („przejdź do koszyka”).

Po wyborze opcji „przejdź do koszyka” zostaniesz przeniesiony na stronę, na której będziesz mógł:

  • usunąć, dodać do ulubionych lub zmienić liczbę zamawianych produktów.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie, kliknij na przycisk „przejdź do płatności”.


Na następnej stronie poprosimy Cię o:

  • wprowadzenie danych zamawiającego,
  • wybranie formy płatności,
  • wybranie formy dostawy i wskazanie adresu, na który ma być wysłana przesyłka z zamówieniem w przypadku, gdy do koszyka dodasz produkt spoza kategorii audiobook czy e-book.

W kolejnym kroku należy:

  • zapoznać się z regulaminem zakupów i zaakceptować go oraz dodatkowo zaakceptować regulamin dotyczący produktów cyfrowych (warunek konieczny)
  • ewentualnie wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych.

Ostatnim etapem jest zatwierdzenie zamówienia oraz dokonanie płatności za wybrane produkty.

Po dokonaniu płatności Twoje zamówione produkty cyfrowe będą dostępne do pobrania „po zalogowaniu” w Moje Konto (prawy górny róg) w zakładce Twoje audiobooki/e-booki.

Zamówiony produkty cyfrowy możesz pobrać maksymalnie 5 razy.

Jeśli z jakiejś przyczyny chcesz zwrócić zamówiony produkt cyfrowy to pamiętaj , że masz na to 14 dni pod warunkiem, że produkt nie zostanie pobrany.

W razie wątpliwości lub pytań zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 222 62 62 62 lub mailowo kontakt@nieprzeczytane.pl

Facebook Instagram Twitter YouTube