Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

SALES FORCE DESIGN FOR STRATEGIC ADVANTAGE
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Seria wydawnicza: SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
Język książki: polski
Rok wydania: 2005
ISBN: 8389355876
Liczba stron: 455
Oprawa: Miękka
88.27 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
88,27 zł
Cena katalogowa: 93,90 zł
nakład wyczerpany
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
nakład wyczerpany
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Paczkomaty InPost od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,99 zł
  • Opis produktu
W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomoc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 36,77 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 64,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,20 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube