Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży

Tytuł oryginalny: SALES FORCE DESIGN FOR STRATEGIC ADVANTAGE
EAN: 8389355876
Okładka: Miękka
Data wydania: 2005
Język: polski
Ilość stron: 455
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
86.39
PLN
93,90 zł
86,39 zł
Oszczędzasz: 7% (7 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
nakład wyczerpany zapytaj o książkę

Opis produktu

W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomoc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.