Zastosowania badań marketingowych
Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2014
Wydanie: 1
ISBN: 8320816572
Liczba stron: 380
Oprawa: Miękka
41.44
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
41,44 zł
Cena katalogowa:
59,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 9,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 10,99 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
od 10,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.