Zarządzanie organizacją turystyczną

Wydawnictwo: CeDeWu
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
Wydanie: 1
ISBN: 9788375561746
Liczba stron: 174
Oprawa: Miękka
35.82 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
35,82 zł
Cena katalogowa: 46,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł
  • Opis produktu
Turystyka jest tą dziedziną działalności człowieka, która najbardziej zbliża narody świata, pozwala na bezpośrednią konfrontację różnych postaw i światopoglądów i zdecydowanie ułatwia proces globalizacji. Jest ona przedmiotem zainteresowania nie tylko jej bezpośrednich uczestników i organizatorów, ale również polityków, socjologów, psychologów i wielu innych profesji, ponieważ jest bezpośrednio związana i uzależniona od stanu gospodarki, stosunków politycznych i społecznych, świadomości społeczeństwa, kultury, nawyków i doświadczeń historycznych, itp.
Turystyka stanowi jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki na świecie, notując po II wojnie światowej stały, nieprzerwany wzrost zarówno, co do liczby turystów, jak i wpływów z turystyki. Polska, w tym względzie, nie dorównuję innym krajom europejskim. Wynika to głównie z faktu, że przez ostatnie dziesiątki lat turystyka w Polsce sprowadzała się w zasadzie wyłącznie do działalności socjalnej, finansowanej albo z budżetu państwa, albo przez państwowe przedsiębiorstwa, które organizowały wczasy dla swoich pracowników. Charakteryzowała się niskim poziomem usług, jednostajnym programem, kiepską bazą noclegową i wyżywieniową, itp. Traktując turystykę jako dodatek do działalności gospodarczej nie stworzono rozwiązań systemowych i programów jej rozwoju.
Nadrobienie powstałej luki, w stosunku do światowego poziomu usług turystycznych, wymaga z jednej strony podjęcia zmian systemowych, strukturalnych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarządzania w organizacjach świadczących usługi, czyniąc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotą treści zawartej w książce. Szczególna uwaga została zwrócona, na:
* Określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu
* Przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją
* Etykę działania oganizacji turystycznej

Słowa kluczowe:

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 62,79 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 55,03 zł
Status: 3 dni
 
Cena katalogowa: 37,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,02 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 89,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 76,09 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 36,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 30,78 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 147,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 99,93 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,39 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 59,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 48,30 zł
Status: 36h
 
Facebook Instagram