Zarządzanie milenialsami

Managing the Millennials: Discover the Core Competencies for Managing Today's Workforce
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
ISBN: 9788301200176
Liczba stron: 257
Oprawa: Miękka
35.78 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
35,78 zł
Cena katalogowa: 49,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
dostępne od ręki
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł
  • Opis produktu
Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść.
Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników.
Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami – ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie.
Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty.
Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy – być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu – głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. „Każdy pracownik – piszą autorzy – chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia”.
Rekomendacje:
„Milenials” stało się w dzisiejszych czasach synonimem dziwnego stworzenia, po którym nie wiadomo, czego się spodziewać. Jednak Chip Espinoza w swojej nowej książce oswaja to pojęcie, pokazując nie tylko, na czym polega jego fenomen, ale przede wszystkim pomaga nam zrozumieć, jak działać w warunkach wielkiej zmiany kulturowej i pokoleniowej, jaka zachodzi w dzisiejszym środowisku pracy.
dr Piotr Kaczmarek-Kurczak, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie w Akademii Leona Koźmińskiego
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 45,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,47 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 42,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 35,91 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 69,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 59,76 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 37,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,83 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 37,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,58 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 65,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 55,57 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,49 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 59,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 48,81 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 49,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,55 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 31,50 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,93 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 45,12 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,75 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,13 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 170,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 129,34 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 34,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 22,63 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 37,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,58 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 54,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 36,78 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 89,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 69,49 zł
Status: 36h
 
Facebook Instagram