Zachowania przestrzenne konsumentów w miastach podzielonych polsko-niemieckiego i polsko-czeskiego obszaru przygranicznego

Zachowania przestrzenne konsumentów w miastach podzielonych polsko-niemieckiego i polsko-czeskiego o
Język książki: polski
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
ISBN: 9788323234623
Liczba stron: 298
Oprawa: Miękka
34.00 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
34,00 zł
Cena katalogowa: 34,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
24h
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 6,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 9,99 zł
Paczkomaty InPost od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,99 zł
  • Opis produktu
Relacje zachodzące pomiędzy człowiekiem a otaczającym go środowiskiem życia, przejawiające się m.in. w zachowaniach przestrzennych stanowią jeden z głównych tematów badawczych rozwijanych na gruncie geografii społecznej. Szczególną kategorią tych zachowań są przemieszczenia transgranicznych konsumentów, będące następstwem otwierania granic państwowych. W miastach położonych po obu stronach granicy, zwłaszcza gdy sąsiedzi różnią się znacznie pod względem gospodarczym i konsumpcyjnym, ważnym elementem codziennego życia są zakupy transgraniczne. Fakt ten nabiera jeszcze większego znaczenia, gdy dotyczy podzielonych miast granicznych, czyli takiej kategorii miast, które w przeszłości stanowiły jeden organizm miejski i bliskość obu części intensyfikuje zjawisko codziennych przemieszczeń, również w formie ruchu pieszego. Prezentowana książka zawiera charakterystykę zachowań przestrzennych konsumentów zachodzących pomiędzy parami podzielonych miast granicznych w polsko-niemieckim i polsko-czeskim obszarze przygranicznym, a w końcowym etapie przedstawia modele owych transgranicznych zachowań konsumenckich z punktu widzenia konsumenta polskiego, niemieckiego i czeskiego, dokonującego zakupów w placówkach handlowych zlokalizowanych po drugiej stronie granicy państwa.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 69,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 46,68 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 59,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,05 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 59,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,04 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 54,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 34,74 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,08 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 21,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 13,57 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 9,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 6,20 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,72 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 59,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 36,81 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 69,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 48,48 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 199,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 156,20 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 149,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 104,08 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 199,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 159,04 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 19,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 13,56 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 24,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 15,43 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 54,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 34,86 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,73 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube