Wydarzenia medialne historia transmitowana na żywo

Mediaevent: The Livebrodcasting of History
Wydawnictwo: MUZA
Seria wydawnicza: SPECTRUM
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
ISBN: 9788374953795
Liczba stron: 360
Oprawa: Miękka
27.81 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
27,81 zł
Cena katalogowa: 29,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł
  • Opis produktu
? analiza telewizyjnych zjawisk medialnych, praca z pogranicza medioznawstwa, socjologii i antropologii wydarzeń medialnych ? obowiązkowa lektura dla studentów tych kierunków i osób zajmujących się mediami ? wydarzenia medialne planuje się z wyprzedzeniem, nie zważając na obowiązujące dziennikarza neutralność i krytycyzm. Dziennikarze stają się na ten czas - ściśle kontrastujący z codziennym programem - kimś podobnym do kapłanów społeczeństwa, w pełni uczestniczą w wydarzeniu i wspólnie z widzami je przeżywają Ślub Diany i księcia Karola, relacje z pogrzebu J.F.Kennedy'ego czy Indiry Ghandi, transmisja z pielgrzymki Jana Pawła II do Polski w 1979 roku, przyciągają przed ekrany telewizorów miliony ludzi i w świecie mediów zyskały miano wydarzeń medialnych. Odgrywają olbrzymią, integrującą rolę w społeczeństwie. W odróżnieniu od wiadomości medialnych nie dotyczą relacji z katastrof, czy ataków terrorystycznych. Czy coś łączy te emisje z medialnym aspektem państw totalitarnych? Może mamy tu do czynienia z najbardziej archaicznymi i prymitywnymi elementami nowoczesnego społeczeństwa masowego?
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 150 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: PROFIT M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j. z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000127896
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 19,01 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 15,51 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 32,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 19,01 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,92 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 14,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 12,22 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,29 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 5,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 4,10 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Facebook Instagram Twitter YouTube