Wydarzenia medialne historia transmitowana na żywo
Mediaevent: The Livebrodcasting of History
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
ISBN: 9788374953795
Liczba stron: 360
Oprawa: Miękka
28.17
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
28,17 zł
Cena katalogowa:
29,90 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 10,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
? analiza telewizyjnych zjawisk medialnych, praca z pogranicza medioznawstwa, socjologii i antropologii wydarzeń medialnych
? obowiązkowa lektura dla studentów tych kierunków i osób zajmujących się mediami
? wydarzenia medialne planuje się z wyprzedzeniem, nie zważając na obowiązujące dziennikarza neutralność i krytycyzm. Dziennikarze stają się na ten czas - ściśle kontrastujący z codziennym programem - kimś podobnym do kapłanów społeczeństwa, w pełni uczestniczą w wydarzeniu i wspólnie z widzami je przeżywają
Ślub Diany i księcia Karola, relacje z pogrzebu J.F.Kennedy'ego czy Indiry Ghandi, transmisja z pielgrzymki Jana Pawła II do Polski w 1979 roku, przyciągają przed ekrany telewizorów miliony ludzi i w świecie mediów zyskały miano wydarzeń medialnych. Odgrywają olbrzymią, integrującą rolę w społeczeństwie. W odróżnieniu od wiadomości medialnych nie dotyczą relacji z katastrof, czy ataków terrorystycznych. Czy coś łączy te emisje z medialnym aspektem państw totalitarnych? Może mamy tu do czynienia z najbardziej archaicznymi i prymitywnymi elementami nowoczesnego społeczeństwa masowego?