Wybory samorządowe w kontekście mediów i polityki

Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
ISBN: 9788323325284
Liczba stron: 172
Oprawa: Miękka
26.75 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
26,75 zł
Cena katalogowa: 31,40 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
Niniejsza publikacja ma charakter interdyscyplinarny. W centrum refleksji znajdują się wybory samorządowe, przedstawione w szerokim kontekście mediów, polityki, a także prawa. Autorzy tekstów podejmują wiele istotnych i aktualnych problemów, takich jak: ordynacja wyborcza w wyborach samorządowych, współczesne tendencje w uprawianiu polityki, zmieniająca się rola obywatela, upartyjnienie wyborów samorządowych oraz absencja wyborcza i propozycje jej zmniejszenia. W pracy przedstawiono także obszerną analizę medialnego obrazu ostatnich wyborów samorządowych w Małopolsce. Refleksje zawarte w tym tomie mogą stanowić wkład do debaty publicznej o tematyce znacznie szerszej, czyli dotyczącej stanu demokracji w Polsce.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram