Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR
Odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań
Evetything You Should Know About Public Relations
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
Wydanie: 2
ISBN: 9788375102475
Liczba stron: 336
Oprawa: Twarda
41.35
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
41,35 zł
Cena katalogowa:
43,90 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 10,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firmy, coraz więcej osób zastanawia się, czy mogłoby wykorzystać PR do zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług, by zdobyć sławę, efektywniej bronić swoich racji, unikać niepotrzebnych problemów czy wreszcie zapewnić wszystkim dostęp do odpowiednich informacji i konsultacji. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania. Anthony Davis jest konsultantem i wykładowcą specjalizującym się w marketingu i komunikacji biznesowej. Prowadzi zajęcia na temat PR i marketingu dla nie związanych z tą dziedziną menedżerów i osób na stanowiskach kierowniczych. Jest doradcą w małych i średnich przedsiębiorstwach. Regularnie pisuje do prasy biznesowej, a także przygotowuje kandydatów do rozmaitych egzaminów specjalistycznych.