Wszechmocne prawa
Wszechmocne prawa

Wszechmocne prawa

Nauka sukcesu w biznesie
Tytuł oryginalny: TEN MINUTE GUIDE TO BUSINESS PRESENTATIONS
Autor: Koch Richard
Wydawnictwo: K.E. LIBER
EAN: 8388170376
Okładka: Miękka ze skrzydełkami
Data wydania: 2002
Język: polski
Ilość stron: 322
Wydawnictwo: K.E. LIBER
46.52
PLN
68,25 zł
46,52 zł
Oszczędzasz: 32% (21 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Jednym z wielu nowych odkryć tej książki jest odwrócenie tradycyjnego porządku kosmologii biznesowej poprzez umieszczenie idei i technologii w centrum procesu biznesowej ewolucji dzięki dostrzeżeniu, że firmy stanowią jedynie czasowe nośniki dla genów biznesowych. Wiemy, że walka o przetrwanie leży u podstaw działalności gospodarczej, ale ta walka zachodzi przede wszystkim pomiędzy ideami, pomysłami, a nie między firmami. Konkurencja pomiędzy firmami ma marginalne znaczenie dla sukcesu naszych firm i nas samych- Wszechmocne Prawa pokazują nam, że innowacje należą do naszych obowiązków, ale również że są przewidywalne i zachodzą na drodze różnicowania, częstych porażek, rzadkich sukcesów, dalszego różnicowania - czyli ogólnie procesu bardzo przypominającego proces doboru naturalnego.
Pisząc językiem obrazowym i przystępnym, Richard Koch podkreśla wnioski płynące ze Wszechmocnych Praw odnośnie rynków, konkurencji, organizacji oraz ludzkiego zachowania. W tej przebogatej i kolorowej syntezie nauki i biznesu Koch daje nam świeże, potężne i unikalne narzędzie - coś, czego nikt inny przed nim nie dokonał: naukę sukcesu.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.