Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
ISBN: 8388607685
Liczba stron: 478
Oprawa: Miękka
38.12
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
38,12 zł
Cena katalogowa:
39,50 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 9,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowa-cyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodzą z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce.