Wprowadzenie do ekonometrii

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Kategoria: książka
Seria wydawnicza: Seria akademicka/ekonomia
Język książki: polski
Rok wydania: 2011
ISBN: 9788326411748
Liczba stron: 408
Oprawa: Miękka
76.63 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
76,63 zł
Cena katalogowa: 79,00 zł
nakład wyczerpany
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
nakład wyczerpany
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł
  • Opis produktu
Jeśli chcesz wiedzieć:- Jak bardzo zmiana stóp procentowych wpłynie na kurs waluty?- O ile więcej osób będzie wybierać transport publiczny, gdy ceny paliwa wzrosną?- Jak bardzo ceny mieszkań zależą od perspektyw lokalnego rynku pracy?zapoznaj się z treścią niniejszej książki. Wprowadzi Cię ona w tę trudną i fascynującą dziedzinę wiedzy. Ekonometria jest nauką, która pokazuje, jak używać analizy danych w celu lepszego zrozumienia problemów ekonomicznych. Pozwala w dyskusjach ekonomicznych opierać się na faktach i logicznych wnioskach. We ?Wprowadzeniu do ekonometrii? G. Koop w przystępny i kompleksowy sposób omawia nie tylko podstawy ekonometrii, tj. modele regresji prostej i wielorakiej czy analizę szeregów czasowych, lecz także tematykę bardziej zaawansowaną, tj. modele danych panelowych, wykorzystanie metody zmiennych instrumentalnych, modeli zmiennej jakościowej czy ekonometrii bayesowskiej.Jest to podręcznik zarówno dla studentów korzystających z ekonometrii wyłącznie jako narzędzia do analizy danych, jak i dla osób specjalizujących się w tej dziedzinie.

Słowa kluczowe:

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram Twitter YouTube