Wpływ mediów

Język książki: polski
Rok wydania: 2012
ISBN: 9788373088894
Liczba stron: 204
Oprawa: Kartonowa
19.41 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
19,41 zł
Cena katalogowa: 29,80 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
1 - 2 dni
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 9,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,59 zł
  • Opis produktu
Powszechnie uważa się, że wpływ mediów masowych jest rodzajem oszustwa. Mówiąc o oddziaływaniu mediów używa się zwykle sformułowań w rodzaju: manipulacja, dominacja, władza, ubezwłasnowolnienie, kłamstwo, uprzedmiotowienie, kontrola społeczna i wielu jeszcze innych pojęć ? zwykle o pejoratywnym znaczeniu.

Książka próbuje uporządkować zakres zjawisk wpływu mediów, przenosząc problem tego zjawiska z obszaru mediów na osobę wystawioną na ich wpływ. Praca skupia się na tych wątkach, w których odbiorca przekazu jest niemal ubezwłasnowolniony. Książka jest zilustrowana omówieniami filmów reklamowych jako typowych przekazów zawierających figury perswazyjne, co stanowi
w niniejszym tekście egzemplifikację realizowanych przez media reguł wpływu. Jest to bardzo istotna publikacja m.in. z tego względu, iż wskazuje na ważną rolę komunikacji medialnej w procesie wychowania.

Książka może zainteresować zarówno osoby zawodowo zajmujące się kształceniem medialnym, jak i osoby interesujące się problematyką komunikacji masowej i jej oddziaływania.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: PROFIT M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. j. z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000127896
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 119,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 110,84 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 32,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 19,66 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,27 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 25,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 19,46 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 52,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 34,25 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 32,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,05 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 42,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 28,45 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 41,64 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 15,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 12,45 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 55,46 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 33,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,87 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 29,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 28,70 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 109,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 70,35 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,17 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 28,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 18,49 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 25,79 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 59,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 55,46 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 58,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,62 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 29,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 20,22 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,23 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,80 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,08 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Facebook Instagram Twitter YouTube