Wpływ mediów

Język książki: polski
Rok wydania: 2012
ISBN: 9788373088894
Liczba stron: 204
Oprawa: Kartonowa
21.69 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
21,69 zł
Cena katalogowa: 29,80 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
24h
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 8,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,59 zł
  • Opis produktu
Powszechnie uważa się, że wpływ mediów masowych jest rodzajem oszustwa. Mówiąc o oddziaływaniu mediów używa się zwykle sformułowań w rodzaju: manipulacja, dominacja, władza, ubezwłasnowolnienie, kłamstwo, uprzedmiotowienie, kontrola społeczna i wielu jeszcze innych pojęć ? zwykle o pejoratywnym znaczeniu.

Książka próbuje uporządkować zakres zjawisk wpływu mediów, przenosząc problem tego zjawiska z obszaru mediów na osobę wystawioną na ich wpływ. Praca skupia się na tych wątkach, w których odbiorca przekazu jest niemal ubezwłasnowolniony. Książka jest zilustrowana omówieniami filmów reklamowych jako typowych przekazów zawierających figury perswazyjne, co stanowi
w niniejszym tekście egzemplifikację realizowanych przez media reguł wpływu. Jest to bardzo istotna publikacja m.in. z tego względu, iż wskazuje na ważną rolę komunikacji medialnej w procesie wychowania.

Książka może zainteresować zarówno osoby zawodowo zajmujące się kształceniem medialnym, jak i osoby interesujące się problematyką komunikacji masowej i jej oddziaływania.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,52 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 68,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 45,12 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 42,10 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,38 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 19,80 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 14,21 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 20,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 14,38 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 25,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 15,38 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 22,95 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,98 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 38,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,46 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 32,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 20,62 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 44,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,11 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 45,10 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,51 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 18,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 13,28 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 38,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 28,01 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 34,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,94 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,98 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 44,10 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,24 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 32,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,27 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 36,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,12 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,38 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,34 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube