Wpływ mediów

Język książki: polski
Rok wydania: 2012
ISBN: 9788373088894
Liczba stron: 204
Oprawa: Kartonowa
23.06 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
23,06 zł
Cena katalogowa: 29,80 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
1 - 2 dni
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 9,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,59 zł
  • Opis produktu
Powszechnie uważa się, że wpływ mediów masowych jest rodzajem oszustwa. Mówiąc o oddziaływaniu mediów używa się zwykle sformułowań w rodzaju: manipulacja, dominacja, władza, ubezwłasnowolnienie, kłamstwo, uprzedmiotowienie, kontrola społeczna i wielu jeszcze innych pojęć ? zwykle o pejoratywnym znaczeniu.

Książka próbuje uporządkować zakres zjawisk wpływu mediów, przenosząc problem tego zjawiska z obszaru mediów na osobę wystawioną na ich wpływ. Praca skupia się na tych wątkach, w których odbiorca przekazu jest niemal ubezwłasnowolniony. Książka jest zilustrowana omówieniami filmów reklamowych jako typowych przekazów zawierających figury perswazyjne, co stanowi
w niniejszym tekście egzemplifikację realizowanych przez media reguł wpływu. Jest to bardzo istotna publikacja m.in. z tego względu, iż wskazuje na ważną rolę komunikacji medialnej w procesie wychowania.

Książka może zainteresować zarówno osoby zawodowo zajmujące się kształceniem medialnym, jak i osoby interesujące się problematyką komunikacji masowej i jej oddziaływania.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,19 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 43,11 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 98,40 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 85,54 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 16,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 13,56 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 46,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,97 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 55,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 44,96 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 29,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 22,92 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 45,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,79 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 65,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 46,11 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 62,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 59,33 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,11 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 76,56 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 71,34 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 16,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 12,87 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 54,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 51,68 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 18,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 17,73 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 166,01 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 148,99 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 37,35 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 35,11 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 46,06 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 46,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,75 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 48,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 39,16 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 42,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 35,17 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Facebook Instagram Twitter YouTube