Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Visual Hammer: Nail your brand into the mind with the emotional power of a visual
Tłumaczenie: Romanek Arkadiusz
Wydawnictwo: Helion - Onepress
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2016
Wydanie: 1
ISBN: 9788328320710
Liczba stron: 208
Oprawa: Miękka
Wymiary: A5
15.78 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
15,78 zł
Cena katalogowa: 39,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:
  • że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
  • jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
  • jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
  • jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
  • jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
  • jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
  • jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:
  • Kształt
  • Kolor
  • Produkt
  • Opakowanie
  • Akcja
  • Założyciel
  • Symbol
  • Założyciel
  • Symbol
  • Dziedzictwo
  • recenzje czytelników
    Zobacz pozostałe recenzji
    Twoja ocena:
    Twoje imię lub pseudonim:*
    Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
    Twój adres e-mail:
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
    * Pole obowiązkowe
    Przed dodaniem recenzji
    zapoznaj się z regulaminem.
    Facebook Instagram