VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
ISBN: 9788301204631
Liczba stron: 134
Oprawa: Miękka
48.60 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
48,60 zł
Cena katalogowa: 59,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
36h
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne.
„Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej.
Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić.
Janina Bąk
Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda?
Paweł Tkaczyk
Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak.
Rafał Żak
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram