Utwór multimedialny w prawie autorskim

Stan prawny: 1.02.2008 r.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Kategoria: książka
Seria wydawnicza: Monografie
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
ISBN: 9788376012216
Liczba stron: 210
Oprawa: Twarda
58.69 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
58,69 zł
Cena katalogowa: 73,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł
  • Opis produktu
Książka stanowi pierwszą w literaturze przedmiotu tak obszerną analizę prawną fenomenu ostatnich czasów, zwanego multimediami. Obejmuje omówienie wielu zagadnień z zakresu prawa autorskiego dotyczących przede wszystkim zdolności ochronnej, kwalifi kacji prawnoautorskiej oraz autorstwa produktów multimedialnych. Zawiera ponadto rozważania na temat potrzeby gruntownej zmiany teoretycznych podwalin prawa autorskiego w celu przewartościowania zasad obowiązujących w istniejącej kodyfi kacji prawa autorskiego. Istotną rolę odgrywają elementy komparatystyczne, w tym w szczególności nawiązanie do niemieckiego prawa autorskiego.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram