Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Język książki: polski
Rok wydania: 2017
ISBN: 9788323525332
Liczba stron: 332
Oprawa: Miękka
Cena w niePrzeczytane.pl:
30,42 zł
Cena katalogowa: 39,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
1 - 2 dni
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł
  • Opis produktu
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie – w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego – potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.
Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 45,74 zł
Status:
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 62,46 zł
Status:
 
Cena katalogowa: 128,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 118,20 zł
Status:
 

Inne tego autora:

Cena katalogowa: 31,50 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,57 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Polub nas an facebooku Subskrybuj nas na YouTube