Teoria komunikowania masowego
Teoria komunikowania masowego

Teoria komunikowania masowego

Tytuł oryginalny: Mass Communication Theory
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301151539
Okładka: Miękka
Data wydania: 2021
Język: polski
Ilość stron: 576
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
46.14
PLN
59,00 zł
46,14 zł
Oszczędzasz: 22% (13 zł)
24h
Najtańsza wysyłka od: 11,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 15,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł

Opis produktu

Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!

Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:

strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
organizacji i kulturze mediów;
treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.