Teoria komunikowania masowego

Koszt dostawy: | ||
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 10,99 zł | |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł | |
Paczkomaty InPost | od 11,99 zł | |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
- Opis produktu
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
organizacji i kulturze mediów;
treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.