Telefoniczna obsługa klienta w urzędzie

Wydawnictwo: Presscom
Język książki: polski
Rok wydania: 2019
Wydanie: 1
ISBN: 9788366248137
Liczba stron: 311
Oprawa: Twarda
105.20 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
105,20 zł
Cena katalogowa: 128,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Paczkomaty InPost od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,99 zł
  • Opis produktu

Większość rozmów telefonicznych z urzędową infolinią i tak kończy się wizytą w instytucji. To od Ciebie zależy, czy na spotkaniu pojawi się pozytywny, dobrze poinfor­mowany klient czy bojowo nastawiony „petent".

 

Książka, która zmieni Twoje nastawienie do rozmów telefonicz­nych i problemów, z którymi dzwonią interesanci. Dzięki niej nauczysz się, jak profesjonalnie udzielać informacji, reagować na obiekcje czy agresywną mowę. Dowiesz się, jakie słowa i zwroty łagodzą, a które zaostrzają konflikt.

 

Poradnik pomoże podnieść jakość rozmów przychodzących i wychodzących, zarówno wśród osób pracujących na info­linii, jak i urzędników wykonujących na co dzień inne zadania. Zawarty w nim test pozwoli ocenić poziom umiejętności w zakresie telefonicznej obsługi, a wyniki wskażą, nad który­mi elementami warto popracować. Wyszczególnione w treści wskazówki oraz przykłady z życia wzięte sprawią, że wiedza będzie łatwa do przyswojenia, a ćwiczenia pomogą w jej wyko­rzystaniu w praktyce.

 

To pozycja, dzięki której zbudujesz pozytywny wizerunek swo­jego urzędu oraz podniesiesz poziom satysfakcji z wykonywa­nej pracy wśród osób obsługujących interesantów.

 

 

Ewa Janas - niezależna konsultantka i trenerka, łącząca po­nad dwudziestoletnią wiedzę biznesową z pasją optymalizacji procesów obsługi klienta i dostosowywaniem ich do potrzeb współczesnego społeczeństwa. Jej ambicją jest kreowanie idealnych relacji międzyludzkich przy jednoczesnym realizo­waniu celów strategicznych organizacji.

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 149,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 125,32 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 69,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 67,00 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 44,10 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 34,62 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 65,44 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,08 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube