Sztuka innowacji lekcja kreatywności ideo br
Sztuka innowacji lekcja kreatywności ideo br

Sztuka innowacji lekcja kreatywności ideo br

Lekcja kreatywności z doświadczeń czołowej amerykańskiej firmy projektowej
Tytuł oryginalny: THE ART. OF INNOVATION
EAN: 9788361040859
Okładka: Miękka
Data wydania: 2009
Język: polski
Ilość stron: 384
Wydawnictwo: MT Biznes
32.36
PLN
49,90 zł
32,36 zł
Oszczędzasz: 34% (17 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Jest to cudowna książka. Przeprowadza nas stopniowo przez wszystkie etapy procesu innowacji IDEO - od tworzenia "świetnych zespołów" (w IDEO wszystko jest świetne) poprzez uczenie się, jak patrzeć oczami klienta (zapomnijmy o grupach tematycznych!), oraz sesje burzy mózgów (proszę mi wierzyć, że nikt, ale to nikt nie robi tego lepiej niż IDEO) po szybkie opracowywanie prototypów (a nikt, ale to nikt nie robi tego lepiej...). Nie jest to jednak wyprawa monotonna ani akademicka. IDEO tworzy rzeczy najprzeróżniejsze, a zawsze fantastyczne. Przedstawione w książce analizy przypadków - od wózków dla sklepów spożywczych po tubki na pastę do zębów, elektroniczne gadżety i tajemnicze urządzenia medyczne - sprawiają, że każda niemal jej strona pulsuje życiem. W ostatnich latach, gdy LI ("legenda IDEO") szeroko się upowszechniła, firma uzyskała klientów, którzy nie tylko proszą o radę w sprawie jednego czy dwóch produktów, ale dopytują się o samą jej metodę innowacji. Życzliwa i żywa reakcja firmy świadczy o tym, że jej metodologia jest skuteczna nie tylko w jej przypadku, ale że da się ją również przenosić. To dobra wiadomość dla czytelników. Sprawa nie jest oczywiście całkiem prosta. Poza metodologią IDEO skrywa się jej niewiarygodny, wibrujący duch, za którego przyczyną pokochałem ją od pierwszego wejrzenia. Nie, nie oczekujmy sztuczki w rodzaju: "1, 2, 3 - i już jestem innowatorem". A jednak nie potrafię wyobrazić sobie lepszego punktu startowego do innowacyjności niż strony tej książki oraz zawarte w niej idee i analizy przypadków. Czekałem na coś takiego od dziesięciu lat. Dziś natomiast mam to szczęście, że dysponuję już dokładnie pokreślonym próbnym wydrukiem, którego nigdy chyba nie spuszczę z oka. Innowacja to jest to - przynajmniej w przewidywalnej przyszłości. Sztuka innowacji natomiast jest książką dla tych, którzy odważą się zanurkować. Tom Peters

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.