Sztuka innowacji lekcja kreatywności ideo br

Lekcja kreatywności z doświadczeń czołowej amerykańskiej firmy projektowej
THE ART. OF INNOVATION
Wydawnictwo: MT Biznes
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
ISBN: 9788361040859
Liczba stron: 384
Oprawa: Miękka
32.27 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
32,27 zł
Cena katalogowa: 49,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
Jest to cudowna książka. Przeprowadza nas stopniowo przez wszystkie etapy procesu innowacji IDEO - od tworzenia "świetnych zespołów" (w IDEO wszystko jest świetne) poprzez uczenie się, jak patrzeć oczami klienta (zapomnijmy o grupach tematycznych!), oraz sesje burzy mózgów (proszę mi wierzyć, że nikt, ale to nikt nie robi tego lepiej niż IDEO) po szybkie opracowywanie prototypów (a nikt, ale to nikt nie robi tego lepiej...). Nie jest to jednak wyprawa monotonna ani akademicka. IDEO tworzy rzeczy najprzeróżniejsze, a zawsze fantastyczne. Przedstawione w książce analizy przypadków - od wózków dla sklepów spożywczych po tubki na pastę do zębów, elektroniczne gadżety i tajemnicze urządzenia medyczne - sprawiają, że każda niemal jej strona pulsuje życiem. W ostatnich latach, gdy LI ("legenda IDEO") szeroko się upowszechniła, firma uzyskała klientów, którzy nie tylko proszą o radę w sprawie jednego czy dwóch produktów, ale dopytują się o samą jej metodę innowacji. Życzliwa i żywa reakcja firmy świadczy o tym, że jej metodologia jest skuteczna nie tylko w jej przypadku, ale że da się ją również przenosić. To dobra wiadomość dla czytelników. Sprawa nie jest oczywiście całkiem prosta. Poza metodologią IDEO skrywa się jej niewiarygodny, wibrujący duch, za którego przyczyną pokochałem ją od pierwszego wejrzenia. Nie, nie oczekujmy sztuczki w rodzaju: "1, 2, 3 - i już jestem innowatorem". A jednak nie potrafię wyobrazić sobie lepszego punktu startowego do innowacyjności niż strony tej książki oraz zawarte w niej idee i analizy przypadków. Czekałem na coś takiego od dziesięciu lat. Dziś natomiast mam to szczęście, że dysponuję już dokładnie pokreślonym próbnym wydrukiem, którego nigdy chyba nie spuszczę z oka. Innowacja to jest to - przynajmniej w przewidywalnej przyszłości. Sztuka innowacji natomiast jest książką dla tych, którzy odważą się zanurkować. Tom Peters
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram