System informacyjny marketingu przedsiębiorstw
System informacyjny marketingu przedsiębiorstw

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw

Modelowanie
EAN: 8320816025
Okładka: Miękka
Data wydania: 2011
Język: polski
Ilość stron: 256
Wydawnictwo: PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
34.81
PLN
42,00 zł
34,81 zł
Oszczędzasz: 17% (7 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 15,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".
Array
55,00 zł 49,77 zł
Array
50,00 zł 45,25 zł
Array
39,90 zł 26,21 zł
Array Array Array
39,00 zł 22,89 zł
Array
49,00 zł 33,12 zł
Array

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.