Sukces w niszach rynkowych
Sukces w niszach rynkowych

Sukces w niszach rynkowych

Strategia uzyskiwania globalnej przewagi konkurencyjnej
Tytuł oryginalny: Wachsen in nischen
EAN: 9788388607752
Okładka: Twarda z obwolutą
Data wydania: 2007
Język: polski
Ilość stron: 184
Wydawnictwo: Studio Emka
26.34
PLN
39,50 zł
26,34 zł
Oszczędzasz: 32% (13 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Każdego dnia małe, średnie i duże przedsiębiorstwa padają ofiarą globalnej konsolidacji branż i są przejmowane przez dominujących liderów rynku globalnego. Ten proces koncentracji nie omija żadnej gałęzi gospodarki: browary, sieci handlowe, firmy farmaceutyczne i banki stają się coraz częściej kandydatami do przejęcia przez wielkie przedsiębiorstwa, które górują nad nimi dzięki osiąganym efektom skali. Ze światowej bazy danych obejmującej 660 000 przedsiębiorstw autorzy wyłuskali te, które najlepiej prosperują w niszach i zbadali je pod kątem realizowanej strategii. Odkryli dziewięć schematów strategii użytecznych dla małych, średnich i dużych firm, które pozwalają na osiągnięcie rentownego wzrostu i odparcie ataku ze strony konsolidatorów branż.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.