Strategia i marketing Nowe kierunki rozwoju
Strategia i marketing Nowe kierunki rozwoju

Strategia i marketing Nowe kierunki rozwoju

Pakiet. Zestaw książek audio w unikalnym etui.
EAN: 9788377461587
Okładka: Plastikowa
Data wydania: 2011
Język: polski
Ilość stron: 3
Wydawnictwo: MT Biznes
48.33
PLN
74,90 zł
48,33 zł
Oszczędzasz: 35% (26 zł)
DARMOWA WYSYŁKA!
Książkę w tej cenie wyślemy do Ciebie za darmo za pomocą:

Koszt dostawy:

książka niedostępna

Opis produktu

Zawartość audiobooka:

Rodzaj nośnika: CD-MP3 | Ilość nośników: 3
  • Nośnik 1: Strategia błękitnego oceanu
    Typ ścieżki: CD-MP3
  • Nośnik 2: Dawaj innym szczęście
    Typ ścieżki: CD-MP3
  • Nośnik 3: Marketing 3.0
    Typ ścieżki: CD-MP3
Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju.

Strategia błękitnego oceanu - W. Chan Kim, Renee Mauborgne.
Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie ?czerwony ocean? rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. Autorzy opierając się na licznych badaniach działań strategicznych twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję, odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie ?błękitnych oceanów? bezspornej przestrzeni rynkowej ? doskonałego środowiska dla rozwoju. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem ?innowacji wartości? ? prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.

Dawaj innym szczęście - Tony Hsieh.
W tej książce dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, kierowanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu ? i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.

Marketing 3.0 - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan.
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.