Stereotypy i uprzedzenia

Najnowsze ujęcie
Stereotypes and Stereotyping
Kategoria: książka
Seria wydawnicza: SERIA PSYCHOLOGII SPOŁECZNEJ
Język książki: polski
Rok wydania: 1999
Wydanie: 1
ISBN: 8385416935
Liczba stron: 430
Oprawa: Twarda
43.71 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
43,71 zł
Cena katalogowa: 57,75 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
siążka jest zbiorem artykułów wybitnych współczesnych badaczy tego zagadnienia. Swym zakresem tematycznym obejmuje ona całość problematyki stereotypów, co stanowi jej główną zaletę.

Kolejnym walorem publikacji jest możliwość zapoznania się z najnowszymi wynikami badań, które mogą zdziwić nawet wytrawnych badaczy stereotypów. Poruszane są w niej nowe wątki teoretyczne, uprzednio słabo akcentowane w literaturze przedmiotu. Książka, ze względu na swój naukowy charakter, jest adresowana przede wszystkim do psychologów i socjologów oraz studentów nauk społecznych.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram