Sprzedaż usług
Salja konsulttjanster - Hndbok for okad lonsamhet och okad forsaljning
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
ISBN: 8389537028
Oprawa: Miękka
38.10
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
38,10 zł
Cena katalogowa:
39,90 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 9,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 19,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 24,99 zł |
Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - czasami trudno jest przewidzieć ostateczny rezultat jej wykonania, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę w taki sposób, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować oferty, aby zwiększyć prawdopodobieństwo pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami? Między innymi o tym piszemy w tej książce. SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp.