Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa
Wydawnictwo:
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
Wydanie: 1
ISBN: 9788375261561
Liczba stron: 270
Oprawa: Miękka
48.98
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
48,98 zł
Cena katalogowa:
51,45 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 4,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 14,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 19,99 zł |
W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu.
W książce szczegółowo omówiono:
- rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki,
- kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem,
- koncepcję organizacji uczącej się,
- rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie,
- system społecznej odpowiedzialności biznesu,
- ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa,
- perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki,
- model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.