Spacerownik warszawski 1

Wydawnictwo: AGORA
Kategoria: książka
Seria wydawnicza: BIBLIOTEKA GAZETY WYBORCZEJ
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
ISBN: 9788360225967
Liczba stron: 224
Oprawa: Miękka
25.42 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
25,42 zł
Cena katalogowa: 34,99 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł
  • Opis produktu
Spacerownik warszawski" zawiera opisy dziesięciu tras spacerów po wybranych dzielnicach stolicy, które były publikowane w zeszytach dodawanych do "Gazety Stołecznej" w 2006 r. Książka została wzbogacona o dodatkowe informacje i zdjęcia. Dzięki "Spacerownikowi warszawskiemu" można dowiedzieć się np. gdzie gen. Sowiński bronił okopów Woli, w której kawiarni przesiadywała Agnieszka Osiecka i gdzie Stanisław Bareja kręcił "Alternatywy 4".

Książkę opracował zespół stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", a wydała Agora. "Spacerownik" ma objętość 225 stron i format 165 x 216 mm. Będzie można go kupić w punktach dystrybucji prasy w Warszawie i okolicach od 12 kwietnia w cenie 29,90 zł.

Pierwszy z drugiej serii dziesięciu "Spacerowników" zostanie dołączony do warszawskiego wydania "Gazety Wyborczej" 19 kwietnia br. Nowe przewodniki, które zaproszą czytelników na spacer m.in. po Starej Pradze, Muranowie i Wilanowie, będą się ukazywały w czwartki, do 28 czerwca, jako bezpłatne dodatki do stołecznego wydania "Gazety".

Partnerem książki i drugiej edycji "Spacerowników" jest firma Vattenfall, patroni medialni to: Radio Złote Przeboje - Radio Pogoda 100,1 FM, TVP3 oraz portal Gazeta.pl/warszawa.

Książka będzie promowana w radiu (Złote Przeboje, Antyradio, Eska Warszawa, Radio PiN Warszawa), prasie (autopromocja w stołecznym wydaniu "Gazety Wyborczej" i "Gazety Co Jest Grane" oraz w warszawskim wydaniu "Metra"), w internecie (Gazeta.pl/warszawa) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", spot radiowy wyprodukowało Studio Papryka i Synowie, a media zaplanowała Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 29,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,79 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 26,44 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 49,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,40 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 54,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,35 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 69,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 59,76 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 54,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,35 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 69,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 41,16 zł
Status: 36h
 
Cena katalogowa: 64,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,23 zł
Status: 36h
 
Facebook Instagram