Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Tytuł oryginalny: Social Media Marketing: Strategies for Engaging in Facebook, Twitter and Other Social Media
Autor: Evans Liana
Wydawnictwo: Helion
EAN: 978-83-246-2988-6
Okładka: Miękka
Data wydania: 2013
Język: polski
Ilość stron: 312
Wydawnictwo: Helion
44.10
PLN
49,00 zł
44,10 zł
Oszczędzasz: 10% (5 zł)
DARMOWA WYSYŁKA!
Książkę w tej cenie wyślemy do Ciebie za darmo za pomocą:

Koszt dostawy:

książka niedostępna

Opis produktu

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Inne tego autora:

49,00 zł
21,54 zł
49,90 zł
34,06 zł
49,90 zł
35,24 zł
od ręki

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.