Słownik pojęć z geografii społeczno-ekonomicznej

Wydawnictwo: Videograf
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
ISBN: 9788360763483
Liczba stron: 382
Oprawa: oprawa broszurowa
20.95 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
20,95 zł
Cena katalogowa: 29,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
Słownik zawiera około 3500 haseł obejmujących najważniejsze terminy z zakresu geografii społecznej, politycznej, ludności, osadnictwa, rolnictwa, przemysłu, usług, turyzmu. Autorzy uwzględnili w nim nowe trendy i koncepcje badawcze w tej dziedzinie, a także zagadnienia związane z transformacją społeczno-gospodarczą przełomu lat 80. i 90. XX wieku. Książka jest adresowana do osób zainteresowanych geografią, a zwłaszcza do uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów różnych kierunków (geografia, ekonomia, nauki społeczne)
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram