Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji

Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2017
Wydanie: 1
ISBN: 9788380854291
Liczba stron: 230
Oprawa: Miękka
Wymiary: B5
41.43 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
41,43 zł
Cena katalogowa: 49,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
36h
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu

Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.

 

W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:

 

  • omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
  • szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
  • przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
  • wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
  • porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR
prof. dr hab. Grażyna Gierszewska, Politechnika Warszawska, Wydział Zarządzania:

 

Na polskim rynku wydawniczym ciągle istnieje wiele luk w zakresie publikacji z obszaru nauk o organizacji i zarządzaniu uwzględniających najnowsze osiągnięcia światowe. Zarządzanie marketingowe jest tą subdyscypliną, w której w ostatnich latach zachodzą szczególnie burzliwe zmiany, ale dzięki takim książkom, jak Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji luka ta powoli się zapełnia.

dr Małgorzata Gałązka-Sobotka, Dyrektor Centrum Kształcenia Podyplomowego, Uczelnia Łazarskiego:

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji podejmuje zagadnienia kluczowe dla rozwoju współczesnych przedsiębiorstw, takie jak budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych w świetle nowych tendencji rynkowych, co czyni ją ważną pozycją w edukacji menedżerów.

 

 

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram