Silna marka

Istota i kreowanie
Język książki: polski
Rok wydania: 2001
Wydanie: 1
ISBN: 8320812887
Liczba stron: 367
Oprawa: Miękka
24.71 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
24,71 zł
Cena katalogowa: 36,90 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Paczkomaty InPost od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,99 zł
  • Opis produktu
W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz o marce w skali globalnej.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 39,90 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,45 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 149,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 138,78 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 159,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 143,83 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube