Siła tożsamości
The power of identity
Wydawnictwo:
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
Wydanie: 1
ISBN: 9788301155834
Liczba stron: 464
Oprawa: Miękka
57.30
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
57,30 zł
Cena katalogowa:
69,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 10,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Kategorie:
- Oferta produktowa,
- Nauki humanistyczne i społeczne,
- Socjologia,
- Podręczniki. Ćwiczenia i zadania,
- Podręczniki akademickie. Skrypty,
- Oferta wydawnicza,
- Informatyka,
- Ekonomia,
- Politologia / Nauki polityczne,
- Historia,
- Nauka, biznes
Drugi tom trylogii Wiek informacji: gospodarka, społeczeństwo i kultura. Autor podejmuje w nim jeden z najbardziej węzłowych tematów współczesności, a mianowicie kwestię tożsamości. Analizuje znaczenie tożsamości kulturowych, religijnych i narodowych dla społecznej samoidentyfikacji jednostek, a także dla tworzenia przez nie organizacji oddolnych. Badając, jak działają tzw. nowe ruchy społeczne na przykładzie ruchów ekologicznych, feministycznych czy działań alterglobalistów, pokazuje jednocześnie kryzys państwa narodowego i trudności, jakie napotyka współczesna demokracja.