Reklama jako proces komunikacji
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
ISBN: 8372771235
Liczba stron: 170
Oprawa: oprawa broszurowa
24.03
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
24,03 zł
Cena katalogowa:
24,90 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 9,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 19,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 24,99 zł |
To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.