Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży Poziom podstawowy
Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży Poziom podstawowy

Python w zadaniach Programowanie dla młodzieży Poziom podstawowy

EAN: 9788328371316
Okładka: Miękka
Data wydania: 2020
Język: polski
Ilość stron: 280
Wydawnictwo: Helion
28.29
PLN
39,90 zł
28,29 zł
Oszczędzasz: 27% (11 zł)
24h
Najtańsza wysyłka od: 5,99 zł

Koszt dostawy:

Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 6,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł

Opis produktu

Opanuj Pythona od strony praktycznej!
Poznaj konstrukcje języka Python
Naucz się stosować je w praktyce
Wykorzystaj standardowe biblioteki
Rozwiąż 139 zadań i sprawdź swoje rozwiązania
Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć!

Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem.

Instalowanie oraz konfigurowanie środowiska i niezbędnych narzędzi
Podstawowe informacje na temat języka i programowania
Typy danych, zmienne proste i tablicowe
Operatory, instrukcje warunkowe oraz instrukcje pętli
Operacje wejścia-wyjścia w konsoli i na plikach
Biblioteki graficzne, dźwiękowe i wideo
Korzystanie z funkcji wbudowanych i tworzenie własnych
Programowanie obiektowe, obsługa wątków i wyjątków
Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Zadania do samodzielnego wykonania i praktyczny projekt gry
Poznaj Pythona, rozwiązuj zadania, zostań programistą!
O autorze
Urszula Wiejak — założycielka i dyrektorka Komputrilo Akademii Komputerowej, w której przez wiele lat zdobywała doświadczenie w edukacji informatycznej dzieci i młodzieży. Autorka książek z serii Komputrilo Edu poświęconej tematyce programowania przez dzieci. Prywatnie mama trójki młodych pasjonatów komputera.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.