Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw
Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Wydawnictwo: Astrum
EAN: 8372770379
Okładka: Miękka
Data wydania: 2005
Język: polski
Ilość stron: 148
Wydawnictwo: Astrum
15.33
PLN
24,00 zł
15,33 zł
Oszczędzasz: 36% (9 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.