Public relations w przedsiębiorstwie
Public relations w przedsiębiorstwie

Public relations w przedsiębiorstwie

Wydawnictwo: GAUDENTINUM
EAN: 8385654526
Okładka: Miękka
Data wydania: 1996
Język: polski
Ilość stron: 160
Wydawnictwo: GAUDENTINUM
4.51
PLN
6,85 zł
4,51 zł
Oszczędzasz: 25% (1 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 12,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Autor przedstawia główne zagadnienia i problemy hermeneutyki, czyli nauki, która pomaga właściwie zrozumieć sens Pisma świętego. Pomaga prawidłowo odczytać dialog, jaki Bóg prowadzi z człowiekiem w Biblii. W tym celu pokazuje istotę i znaczenie sensu, tj. myśli wynikającej z wyrazu. Sens biblijny Autor prezentuje w różnych kontekstach i kategoriach: omawia sens dosłowny, właściwy, przenośny czy duchowy. Omawiając szeroko zagadnienia związane z gatunkiem literackim, odpowiada też na pytanie, dlaczego Biblia "w swym przebogatym kształcie literackim jest arcydziełem w literaturze powszechnej".

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.