Public relations narzędzia przyszłości
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
ISBN: 9788360583104
Liczba stron: 376
Oprawa: Miękka
41.63
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
41,63 zł
Cena katalogowa:
50,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 9,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 19,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 24,99 zł |
Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu tych płaszczyznach jednocześnie, w sposób systematyczny i zaplanowany. Z upływem każdego roku rośnie liczba organizacji, które traktują public relations jako jeden z priorytetowych elementów promocji. Popularność PR wynika z szerokiego spektrum narzędzi przydatnych w tworzeniu właściwej komunikacji organizacji z otoczeniem. Niniejsza publikacja jest niezwykle cenna ze względu na bogatą zawartość merytoryczną stworzoną przez naukowców zajmujących się public relations oraz praktyków PR. Naukowe "podłoże" i praktyczne doświadczenia będą dla każdego czytelnika najlepszą "kompozycją" public relations, z której warto skorzystać.