Psychologia społeczna

Wydawnictwo: ZYSK I S-KA
Kategoria: książka
Rok wydania: 2013
ISBN: 9788345069302
Liczba stron: 544
Oprawa: Twarda
69.16 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
69,16 zł
Cena katalogowa: 99,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
Wydanie poprawione i uzupełnione na podstawie oryginalnego VII wydania.

Dziesięć lat temu ukazało się pierwsze polskie wydanie uznanej na całym świecie Psychologii społecznej autorstwa E. Aronsona, T. Wilsona i R. Alert. Wydawca był wtedy przekonany o niezwykłej wartości merytorycznej tej pozycji i konieczności zaprezentowania jej polskiemu czytelnikowi. Minione lata dowiodły, że przekonanie to podzielają zarówno wykładowcy, jak i studenci, a książka zajęła wiodące miejsce na listach lektur wszystkich kursów z psychologii społecznej. Jednak ta dziedzina nauki szybko się rozwija i we wszystkich jej obszarach dokonywane są fascynujące odkrycia.
Dlatego też wydawca podjął decyzję o przygotowaniu kolejnej edycji Psychologii społecznej.
Jest ono wzbogacone o najnowsze osiągnięcia tej gałęzi nauki i prezentuje najbardziej aktualny stan wiedzy. Czytelnik znajdzie tutaj prezentację najważniejszych badań z ostatnich kilku lat, fragmenty ponad dwadziestu artykułów wybranych z publikacji American Psychological Society, kilkaset dodanych pozycji bibliografii.
Podręcznik ten obrazuje najnowsze trendy w psychologii społecznej, nie zapominając jednak o jej pionierskich badaniach; prezentuje uaktualnienie starszych teorii, uzupełniając klasyczne treści nowym podejściem do tych samych tematów (m.in. kultura, płeć, tożsamość, emocje, poczucie własnej wartości, proces redukcji dysonansu poznawczego w różnych kulturach), a także perspektywą ewolucyjną w badaniu różnych aspektów zachowań człowieka. Dzięki takiemu przedstawieniu wiedzy czytelnik poznaje ciągłość i głębię zagadnień, a nie tylko zbiór wyników badań ogłaszanych przed wielu laty i obecnie.
Chociaż konstrukcja podręcznika uległa istotnym zmianom, autorom przyświeca cały czas ten sam cel: wzbudzenie zainteresowania studentów przez wskazanie praktycznego znaczenia materiału. Zawsze mają oni na uwadze, że zastosowania są integralną częścią psychologii społecznej i zasługują na odrębne potraktowanie, a preferowane przez nich podejście narracyjne sprawia, że podręcznik ten jest pasjonującą lekturą.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram