Psychologia religii

Ujęcie systematyczne
Religionspsychologie
Wydawnictwo: WAM
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2015
Wydanie: 1
ISBN: 9788375051490
Liczba stron: 388
Oprawa: Miękka
38.64 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
38,64 zł
Cena katalogowa: 59,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna

Inne wersje:
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
Jak powstaje wiara i religijność?
Jaki wpływ mają one na osobowość?
Kiedy religia jest przyczyną choroby, a kiedy owocuje dobrym samopoczuciem?
Kiedy motywy religijne wiążą się z przemocą oraz zachowaniami antyspołecznymi, a kiedy ze współczuciem i solidarnością?
Książka znanego niemieckiego jezuity stanowi niezwykle rzadko spotykane systematyczne ujęcie psychologii religii. Wierna standardom psychologii naukowej, interpretuje liczne wyniki badań, mało znanych polskiemu czytelnikowi studiów. Stawia sobie za cel rozjaśnienie bogactwa form, będących wyrazem religijnych przeżyć, zachowań oraz religijnego myślenia, poprzez analizę licznych motywów, emocji, odmiennych stanów świadomości oraz wpływów społecznych. Opis konkretnych przypadków oraz tabele ułatwiają zrozumienie całości.
Książka przeznaczona jest zarówno dla studentów psychologii, teologii, religioznawstwa oraz osób zaangażowanych praktycznie w te dziedziny, jak i dla każdego, kogo interesuje zjawisko religii i jej wpływu na życie człowieka.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram