Przestrzeń intermedialna literatury i muzyki

Język książki: polski
Rok wydania: 2011
Wydanie: 1
ISBN: 9788323331148
Liczba stron: 404
Oprawa: Miękka
25.39 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
25,39 zł
Cena katalogowa: 40,95 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 8,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,59 zł
  • Opis produktu
Niniejsza praca jest propozycją zastosowania teorii intermedialności w badaniach literackich i porównawczych, zgodną z postulatem integralnego ujmowania zjawisk kulturowych. Przedstawia rozwój i zakres tej dziedziny ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień muzyczno-literackich. Wykorzystując teorie mediów i teorie performatywności, wskazuje także nowe możliwości badawcze. Materiał analityczny stanowią szwedzkie teksty poetyckie i poetologiczne drugiej połowy XX wieku, ukazujące zmianę paradygmatu muzyczności poezji. W literackim modernizmie muzyka stanowiła model jedności formy i treści, sankcjonujący odwrót sztuki od mimetyzmu i jej autorefleksyjny charakter. Twórcy neoawangardy poszukiwali natomiast w muzyce inspiracji na poziomie materiału, procedur kompozytorskich i nowych systemów zapisu. Przedstawione analizy, wychodząc od manifestu Óyvinda Fahlstróma, ukazują filiacje szwedzkiej poezji konkretnej i ówczesnej awangardy muzycznej jako dziedzinę eksperymentalnego badania potencjału nowych mediów artystycznych.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 36,30 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 39,34 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 35,88 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 46,33 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 34,68 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 129,79 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 97,16 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 82,14 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 61,49 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 55,40 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 39,34 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 35,70 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,44 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 39,34 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 123,21 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 92,24 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 32,03 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 23,98 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 39,34 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 60,79 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 45,50 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 106,78 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 79,94 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 29,57 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 22,13 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 82,14 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 61,49 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 55,40 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 52,02 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 43,70 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 60,79 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 45,50 zł
Status: 48h
 
Cena katalogowa: 49,28 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 36,89 zł
Status: 48h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube