Przekonania stereotypy nawyki. ich wpływ na nasze życie

Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2016
Wydanie: 1
ISBN: 9788380852037
Liczba stron: 203
Oprawa: Miekka
Wymiary: B5
36.33 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
36,33 zł
Cena katalogowa: 42,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
  • Opis produktu

Każdy człowiek posiada swoje przekonania.
Każdy człowiek posiada stereotypy.
Każdy człowiek posiada nawyki.

Przekonania i stereotypy mogą być źródłem nawyków. Nawyki mogą sprzyjać powstawaniu przekonań i stereotypów. Komunikacja międzyludzka w dużej mierze polega na prezentowaniu i wymianie swoich poglądów. Wpływ poglądów na nawyki, które mogą stanowić większą część naszych zachowań, niesie ze sobą zarówno pozytywne jak i negatywne następstwa. Jeśli zachowanie nawykowe jest pochodną poglądów, może warto im się przyjrzeć. Książka jest zbiorem doświadczeń Autorów z 20 lat warsztatów i szkoleń, doradztwa i coachingu.

W pierwszej części (umownie nazwanej CO?) zostały omówione zagadnienia przekonań, stereotypów i nawyków. Wypracowane i stosowane metody i modele sprawdzano i testowano przez lata pracy na setkach szkoleń i warsztatów.

W części drugiej (umownie nazwanej JAK?) określono metody, które sprawdziły się w praktyce na warsztatach i szkoleniach. Są to autorskie metody i sposoby na zmianę tego, co ma wpływ na jakość naszego życia.

W części trzeciej zaprezentowano w obszerniejszej formie przykłady nośników przekonań. Omówiono 70 przykładów (często bardzo do siebie zbliżonych) tego, co nazywamy nośnikami przekonań. Uważność w stosunku do tego co mówimy lub powtarzamy może być jednym z pierwszych kroków bardziej świadomej kontroli swoich przekonań i stereotypów. W nośnikach przekonań podajemy np. przysłowia, slogany, maksymy, powiedzenia itp., które zawierają w sobie przekonania lub stereotypy. Posługiwanie się nośnikami przekonań może służyć wzmacnianiu przekonań pozytywnych lub negatywnych. Które przekonania są dla czytelnika pozytywne lub negatywne? Odpowiedź znajduje się w tej publikacji.

Słowa kluczowe:

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram Twitter YouTube