Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach
Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach

Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach

EAN: 9788376410319
Okładka: Miękka
Data wydania: 2009
Język: polski
Ilość stron: 430
Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
35.18
PLN
75,00 zł
35,18 zł
Oszczędzasz: 53% (40 zł)
Wyślemy w ciągu 2 godz. (1 szt. w magazynie)
Najtańsza wysyłka od: 5,99 zł

Koszt dostawy:

Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 od 6,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 9,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 14,99 zł

Opis produktu

Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają ?wbudowane? w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.