Przedsiębiorczość lekarzy dentystów w kontekście relacji z pacjentami

Kategoria: książka
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
Wydanie: 1
ISBN: 9788375259018
Liczba stron: 408
Oprawa: Miękka
39.65 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
39,65 zł
Cena katalogowa: 44,10 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,99 zł
  • Opis produktu
W pracy podjęto próbę holistycznego ujęcia funkcjonowania gabinetu stomatologicznego jako uczestnika rynku, wykorzystującego w swoim działaniu współczesne zdobycze nauk ekonomicznych ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorczości, jako czynnika wpływającego na pozycję konkurencyjną podmiotu. Konieczne jest podkreślenie, że ? dla opisania funkcjonowania gabinetu stomatologicznego na rynku ? wykorzystano przede wszystkim tzw. Alternatywne teorie przedsiębiorstwa (np. nurt behawioralny8, teorię biologiczną ? z imperatywem ciągłego uczenia się, teorię biznesu P.F. Druckera, rdzeń umiejętności wg C.K. Prahalda) oraz nauki o zarządzaniu (których siłą jest różnorodność, umożliwiająca wszechstronną diagnozę działań podmiotu).
Proponowane ujęcie jest oryginalną pracą badawczą (w Polsce tego typu badania nie były prowadzone), pozwalającą uzyskać wiedzę na temat prorynkowych działań podejmowanych przez lekarzy dentystów, ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu relacji w praktyce polskich gabinetów stomatologicznych. Wpisuje się w pragmatyczny charakter nauk o zarządzaniu, wzbogacając ich dorobek teoretyczny; przedstawia bowiem wiedzę o charakterze deskryptywnym i normatywnym, pozwalając na sformułowanie rekomendacji dla praktyki organizatorskiej (w ujęciu sektorowym).
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram