Problemy moralne w świecie informacji

Wydawnictwo: DIFIN Spółka Akcyjna
Język książki: polski
Rok wydania: 2015
ISBN: 9788372519061
Liczba stron: 200
Oprawa: Miękka
41.38 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
41,38 zł
Cena katalogowa: 45,00 zł
Pozycja jest obecnie:
dostępna
Status:
24h
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 8,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,59 zł
  • Opis produktu
Nowa sytuacja społeczna, nowa technika i możliwości mediów zmieniają kształt starych pro­blemów moralnych. Współczesne media – a zwłaszcza telewizja, internet, gry komputerowe są same w sobie „moralnie obojętne”, jednak ich oferty stoją często w sprzeczności z prawami moralnymi, niosą wielorakie zagrożenia, jak np. negatywny wpływ gier komputerowych na psychikę graczy i system wartości, zagrożenia płynące z anonimowości w sieci czy możliwości dokonywania oszustw internetowych (włamania na konta, nieuprawnione przelewy). W publi­kacji omówiono wybrane problemy moralne społeczeństwa informacyjnego z punktu widzenia nadawcy i odbiorcy współczesnych mediów. Jednym z punktów odniesienia analiz jest Dekalog w aspekcie jego aktualności i uniwersalności. Społeczeństwo informacyjne ukazano z perspek­tywy człowieka, który sam za siebie odpowiada i sam decyduje o przyjęciu lub odrzuceniu norm moralnych. Książka zachęca do re?eksji – jak budować i jak wykorzystywać przestrzeń infor­macyjną w zgodzie z prawami moralnymi i z własnym sumieniem.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 99,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 59,14 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 34,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 24,29 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,23 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 24,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 15,94 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,61 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 60,44 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 52,06 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 37,03 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,90 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 177,44 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 152,86 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 145,82 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 129,77 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,38 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 34,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 20,51 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 25,11 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 19,11 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 45,20 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,49 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 11,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 9,50 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 177,44 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 168,30 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,52 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,98 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 44,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 29,61 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 25,11 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 19,11 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 75,53 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 71,00 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube