Prawo mediów

Koszt dostawy: | ||
Paczka w RUCHu | od 5,99 zł | |
Paczkomaty InPost | od 9,99 zł | |
Poczta Polska Odbiór w punkcie | od 10,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
Poczta Polska doręczenie pod adres | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
- Opis produktu
Publikacja zawiera omówienie najważniejszych regulacji dotyczących działalności mediów wynikających z konwencji międzynarodowych, dyrektyw obowiązujących w Unii Europejskiej oraz polskiego ustawodawstwa. Wskazano w niej także kluczowe orzeczenia sądowe odnoszące się do różnych aspektów funkcjonowania mediów. Autorzy zajmują się m.in. problematyką reklamy i sponsoringu w środkach masowego komunikowania, praw i obowiązków dziennikarzy, ochrony dóbr osobistych, prawa własności intelektualnej, nowoczesnych technologii oraz konkurencji w mediach, a także odpowiedzialności cywilnoprawnej i karnej.
Współautorami książki są w większości pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego, którzy od wielu lat zajmują się prawną problematyką funkcjonowania mediów zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej.
Publikacja jest adresowana do szerokiego kręgu czytelników, m.in. do osób związanych z funkcjonowaniem wydawnictw prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych, operatorów sieci kablowych, agencji reklamowych, dziennikarzy, prawników oraz studentów pragnących poszerzyć i usystematyzować swoją wiedzę na temat różnych prawnych aspektów funkcjonowania mediów.