Prawo mediów

Wydawnictwo: LexisNexis
Seria wydawnicza: Książka dla Praktyków
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
Wydanie: 2
ISBN: 9788373348745
Liczba stron: 776
Oprawa: Twarda
49.99 PLN
49,99 zł
Cena katalogowa: 49,99 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 4,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 9,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 10,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 11,59 zł
  • Opis produktu
Książka obejmuje analizę podstawowych problemów z zakresu szeroko rozumianego prawa mediów. Celem autorów było przybliżenie czytelnikom najistotniejszych zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem prasy drukowanej, radia i telewizji oraz mediów wykorzystujących sieci komunikacji elektronicznej (m.in. internetu).

Publikacja zawiera omówienie najważniejszych regulacji dotyczących działalności mediów wynikających z konwencji międzynarodowych, dyrektyw obowiązujących w Unii Europejskiej oraz polskiego ustawodawstwa. Wskazano w niej także kluczowe orzeczenia sądowe odnoszące się do różnych aspektów funkcjonowania mediów. Autorzy zajmują się m.in. problematyką reklamy i sponsoringu w środkach masowego komunikowania, praw i obowiązków dziennikarzy, ochrony dóbr osobistych, prawa własności intelektualnej, nowoczesnych technologii oraz konkurencji w mediach, a także odpowiedzialności cywilnoprawnej i karnej.

Współautorami książki są w większości pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego, którzy od wielu lat zajmują się prawną problematyką funkcjonowania mediów zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej.

Publikacja jest adresowana do szerokiego kręgu czytelników, m.in. do osób związanych z funkcjonowaniem wydawnictw prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych, operatorów sieci kablowych, agencji reklamowych, dziennikarzy, prawników oraz studentów pragnących poszerzyć i usystematyzować swoją wiedzę na temat różnych prawnych aspektów funkcjonowania mediów.

Słowa kluczowe:

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (00-110) Plac Defilad 1, Metro Centrum, lok. 2002 D, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 33,54 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 139,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 117,09 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 45,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,79 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 98,40 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 85,89 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 76,56 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 71,66 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 42,38 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,60 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 45,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 33,87 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 18,00 zł
18,00 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 50,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 41,17 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 46,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 38,75 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 166,01 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 148,99 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Cena katalogowa: 37,35 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,43 zł
Status: 1 - 2 dni
 
Facebook Instagram Twitter YouTube