Prawo mediów

Wydawnictwo: LexisNexis
Seria wydawnicza: Książka dla Praktyków
Język książki: polski
Rok wydania: 2008
Wydanie: 2
ISBN: 9788373348745
Liczba stron: 776
Oprawa: Twarda
44.00 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
44,00 zł
Cena katalogowa: 49,99 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,59 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,59 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,59 zł
Paczkomaty InPost od 8,59 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 9,59 zł
  • Opis produktu
Książka obejmuje analizę podstawowych problemów z zakresu szeroko rozumianego prawa mediów. Celem autorów było przybliżenie czytelnikom najistotniejszych zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem prasy drukowanej, radia i telewizji oraz mediów wykorzystujących sieci komunikacji elektronicznej (m.in. internetu).

Publikacja zawiera omówienie najważniejszych regulacji dotyczących działalności mediów wynikających z konwencji międzynarodowych, dyrektyw obowiązujących w Unii Europejskiej oraz polskiego ustawodawstwa. Wskazano w niej także kluczowe orzeczenia sądowe odnoszące się do różnych aspektów funkcjonowania mediów. Autorzy zajmują się m.in. problematyką reklamy i sponsoringu w środkach masowego komunikowania, praw i obowiązków dziennikarzy, ochrony dóbr osobistych, prawa własności intelektualnej, nowoczesnych technologii oraz konkurencji w mediach, a także odpowiedzialności cywilnoprawnej i karnej.

Współautorami książki są w większości pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego, którzy od wielu lat zajmują się prawną problematyką funkcjonowania mediów zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej.

Publikacja jest adresowana do szerokiego kręgu czytelników, m.in. do osób związanych z funkcjonowaniem wydawnictw prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych, operatorów sieci kablowych, agencji reklamowych, dziennikarzy, prawników oraz studentów pragnących poszerzyć i usystematyzować swoją wiedzę na temat różnych prawnych aspektów funkcjonowania mediów.

Słowa kluczowe:

recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 100 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,34 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 69,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 58,10 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 32,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 27,27 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 40,38 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,52 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 39,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 22,95 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 115,50 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 84,23 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 32,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 20,60 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 36,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 32,12 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 272,07 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 234,36 zł
Status: 24h
 
Cena katalogowa: 49,90 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 31,98 zł
Status: 24h
 
Facebook Instagram Twitter YouTube