Oszustwa i nieuczciwość w organizacjach

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Kategoria: książka
Seria wydawnicza: HR
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
ISBN: 9788326444784
Liczba stron: 156
Oprawa: Miękka
47.73 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
47,73 zł
Cena katalogowa: 59,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 5,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 10,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 10,99 zł
Paczkomaty InPost od 11,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
  • Opis produktu
Anomia pracownicza to zjawisko społeczne polegające na systematycznym występowaniu w grupach pracowniczych nieuczciwych zachowań doprowadzających do wymiernych strat finansowych w organizacji.
Niniejsza książka jest pierwszą na polskim rynku publikacją traktującą kompleksowo o zjawisku anomii pracowniczej, łączącą solidne, zweryfikowane podstawy naukowe z praktyką biznesową. Jest to praktyczny podręcznik dostarczający kadrze zarządzającej i menedżerom narzędzi przydatnych do rozpoznawania i ograniczania negatywnych skutków anomii pracowniczej.
Zastosowanie przedstawionych tu rekomendacji i użytecznego modelu diagnostycznego pozwoli:
? zarządzać ryzykiem anomii pracowniczej,
? przywrócić pożądane wartości i normy postępowania wśród zatrudnionych,
? podnieść poziom bezpieczeństwa wewnętrznego i ochronić zyski,
? zwiększyć przewidywalność zachowań pracowników w organizacji,
? podnieść efektywność i poziom zaangażowania pracowników,
? zoptymalizować koszty funkcjonowania organizacji.
Cenny zasób praktycznej wiedzy uzupełniają liczne studia przypadków anomii pracowniczej osadzone w polskiej rzeczywistości biznesowej początku XXI wieku.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: Profit M Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (02-305), Aleje Jerozolimskie 134, NIP 525-22-45-459, Regon 015227002, KRS 0000756053
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.
Facebook Instagram