Organizacja wirtualna
Koncepcja i jej wpływ na innowacyjność
Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2009
ISBN: 9788361408581
Liczba stron: 226
Oprawa: Miękka
34.80
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
34,80 zł
Cena katalogowa:
39,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 10,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 10,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 11,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Chcesz wiedzieć, czy wirtualizacja działalności firmy przyniesie korzyści w postaci innowacyjności organizacyjnej, marketingowej, procesowej, produktowej?Czy wiesz na czym polega wirtualizacja współpracy w firmach? Zastanawiasz się, jak budować zaufanie do firmy w jej kontaktach zewnętrznych? I poprzez jakie działania najlepsze przedsiębiorstwa kreują zaufanie innych firm do nich? Analiza badań empirycznych w poszczególnych krajach: Polsce, Stanach Zjednoczonych, Szwecji dostarczy Ci tej wiedzy. Dowiesz się czy i jak nowoczesna forma współpracy - organizacja wirtualna - przynosi firmie wymierne korzyści i czy jest stosowana przez najlepszych.