Opracowanie produktów spożywczych podejście marketingowe

FOOD PRODUCT DEVELOPMENT
Język książki: polski
Rok wydania: 2007
Wydanie: 1
ISBN: 9788320430769
Liczba stron: 384
Oprawa: Miękka
29.96 PLN Cena w niePrzeczytane.pl:
29,96 zł
Cena katalogowa: 39,00 zł
książka niedostępna
zapytaj o książkę
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy:
Paczka w RUCHu od 3,99 zł
Poczta Polska Odbiór w punkcie od 7,99 zł
Paczkomaty InPost od 7,99 zł
Poczta Polska doręczenie pod adres od 8,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 10,99 zł
  • Opis produktu
Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony dużym ryzykiem, często kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu?
Książka Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań nad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez ponad 40 lat. W pierwszej i drugiej części książki autorzy omówili zasadnicze elementy procesu opracowania produktu, a mianowicie:
- ogólną strategię biznesową firmy,
- poszczególne etapy procesu opracowania produktu,
- wiedzę niezbędną do realizacji tego procesu,
- ukierunkowanie opracowania produktu na potrzeby i wymagania klienta/konsumenta.
recenzje czytelników
Zobacz pozostałe recenzji
Twoja ocena:
Pamiętaj, że tylko recenzje, które są zamieszczone wyłącznie na naszej stronie, mogą wygrać 150 zł!
Sprawdź szczegóły w regulaminie.
Twoje imię lub pseudonim:*
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Wyrażam dobrowolną zgodę na otrzymywanie od księgarni internetowej nieprzeczytane.pl z siedzibą w Warszawie informacji handlowych w tym kodów rabatowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).Zgoda może być odwołana w każdym czasie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez nieprzeczytane.pl z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)*
* Pole obowiązkowe
Przed dodaniem recenzji
zapoznaj się z regulaminem.

Polecamy także:

Cena katalogowa: 38,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 36,62 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 44,99 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 43,37 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 70,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 68,25 zł
Status: Od ręki
 
Cena katalogowa: 303,00 zł
Cena w niePrzeczytane.pl: 263,61 zł
Status: Od ręki
 
Facebook Instagram Twitter YouTube