Kategoria:
Język książki: polski
Rok wydania: 2013
ISBN: 9788375454109
Liczba stron: 150
Oprawa: Miękka
21.69
PLN
Cena w niePrzeczytane.pl:
21,69 zł
Cena katalogowa:
26,00 zł
Pozycja jest obecnie:
niedostępna
Koszt dostawy: |
Paczka w RUCHu |
od 5,99 zł |
Paczkomaty InPost |
od 9,99 zł |
InPost - przesyłka kurierska |
od 11,99 zł |
FedEx - przesyłka kurierska |
od 12,99 zł |
Poczta Polska Odbiór w punkcie |
od 19,99 zł |
Poczta Polska doręczenie pod adres |
od 24,99 zł |
Nie istnieje zunifikowana koncepcja wyjaśniająca jednoznacznie, czym jest wizerunek. Dominują opracowania psychologiczne oraz marketingowe i public relations. Książka zawiera zarówno część teoretyczną, jak i praktyczne wskazówki zawarte w planach badawczych, jak badać wizerunek osoby lub organizacji. To opracowanie naukowe, które dostarcza narzędzi do operacjonalizacji zainteresowań badawczych w postaci ram teoretycznych oraz konkretnych planów analizy wizerunku.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.